DYD TOUR İST olarak sağlık alanında 30 yıla yakın tecrübeye sahip ekibimiz ile hizmetinizdeyiz. Sağlığınız ile ilgili konusunun uzmanı hekimlerden aldığımız destekler ile tıbbın her alanında sizlere iyi, doğru ve kaliteli sağlık hizmetinin sunulmasında yol göstermekte ve destek olmaktayız.
Vizyonumuz
Ulusal ve uluslararası kalite standartlarına uygun olarak vereceğimiz
hizmetlerimiz ile;
- İnsan odaklı,
- Memnuniyet odaklı,
- Kalite odaklı,
- Etik değerlere saygılı,
- Dürüstlük ve güven,
- Bilgiye değer veren,
- Gelişime ve değişime açık,
- Çevresel ve toplumsal sorumluluk,
- Bilinci ile sektöründe güvenilir, insana, hayata ve doğaya duyarlı yenilikçi bir sağlık turizmi kuruluşu olmaktır.
Misyonumuz
Hizmetlerimizi, mümkün olan en yüksek memnuniyeti sağlayacak şekilde sunarak ulusal ve uluslararası bilinirliği olan bir sağlık turizmi kuruluşu olmaktır.
Sorumluluklarımız
- Sağlık turizmi acenteleri sağlık turizmi aracıları olarak sınıflandırılır. Böylece sağlık turistleri ve sağlık hizmeti sağlayıcıları arasında bağlantı kurarlar.
- Uluslararası sağlık turizmi ve turist sağlığı kapsamında belirlenen sağlık turizmi ajansının sorumlulukları aşağıdaki gibidir.
- Hastanın isteği ile yönlendirilecek sağlık kuruluşlarını seçerken aracı kurumlar objektif olmalıdır.
- Aracı kurum tarafından yönetilecek sürecin hasta tercihlerine uygun olması gerekmektedir.
- Aracı kurumlar hastalara görüş ve önerilerde bulunabilirken, şirketinde tıp teknolojisi ve tıp bilimi konusunda yetkin sağlık çalışanlarının olması gerekmektedir.
- Aracı kurumlar sağlık turizmi için akreditasyon kriterlerini karşılayan hastaneleri tercih etmelidir. Bu hastaneler klinik kalite güvenilirliği açısından güvence sağlamalıdır.
- Aracı kurumlar, uluslararası hastalarla iletişimi kolaylaştırmak için web sitelerinde bilgi vermelidir.
- Aracı kurumlar hastanelerin hastalara verdiği hizmetler hakkında yeterli ve detaylı bilgi vermelidir.
- Aracı kurumlar, hasta adına hareket eden hastalardan ve/veya üçüncü şahıslardan randevu taleplerine ilişkin süreçleri tanımlamış ve belgelendirmiş olmalıdır.
- Aracı kurumların hastalar tarafından yönlendirildiği hastanelerde sağlık turizmi bölümü ve tercüman hizmeti olması gerekmektedir.
- Aracı kurumlar hastalarla iletişim kurarken herkes tarafından kolayca anlaşılabilecek standart bir dil kullanmalıdır.
- Makul bir maliyet hesaplaması ve tedavi planının gösterilebilmesi için hastaya fiyat politikası hakkında bilgi verilmelidir.
- Hastanın verilerinin hastane tarafından alındığına ve değerlendirildiklerine dair tıbbi bilgiler ve teyitler hastaya verilmelidir.
- Hastane tedavilerinin hazırlanmasına yönelik süreç, diğer kanallar aracılığıyla tele-tıbbi ve / veya web tabanlı veri sağlama dahil olmak üzere hasta ile paylaşılmalıdır.
- Hasta ve hastane verilerinin veri alışverişi için bilgi güvenliği hastaya sunulmalıdır.
- Hasta, sağlık tesisi veya doktorlar tarafından sunulan tüm tedavi alternatifleri hakkında bilgilendirilmelidir.
- Hastanın onayı doğrultusunda ortak tedavi planlaması yapılmalıdır.
- Olası komplikasyonlar dışında normal şartlarda tedavi için gereken süre hakkında tahminlerde bulunmak gerekir.
- Tıbbi müdahale/tedavi sonrası gerekirse hastaya rehabilitasyon programları hakkında bilgi verilmelidir.
- Gerekli ön ödeme ve ödeme yöntemlerine ek olarak, herhangi bir sorun durumunda tedaviye devam etmek için geri ödeme politikası ve koşulları kolaylaştırıcı tarafından belirtilmiştir.
- Gerekirse, onay mektubu da dahil olmak üzere vize başvuruları için destek sağlanmalıdır.
- Önerilen hastaneye ulaşımla ilgili bilgiler, yazılı materyal veya web sitesi üzerinden erişilebilir ve şeffaf bir şekilde yayınlanmalıdır.
- Hastaneye varana kadar karşılama ve transfer olmak üzere bir uçuş planından oluşan tüm süreç koordine edilmelidir.
- Otel rezervasyonu ve diğer hizmetler hastanın ve görevlinin isteklerine göre sağlanmalıdır. (Örneğin alışveriş turları, şehir turları, müze ve tiyatro turları.)
- Seyahatin değiştirilmesi veya iptal edilmesi durumunda sorumluluk ve yükümlülükler açıklığa kavuşturulmalıdır.
- Hastalar tedaviden sonra veya rehabilitasyon aşamasından sonra olası turizm programları hakkında bilgilendirilmelidir.
- Tüm işlemlerden sonra hastaya ve hastanın sigorta kurumuna gerekli dokümantasyon sağlanmalıdır.